Details zur Ausschreibung

Cloud Migration Modernisation Support Development Services

The Office of the Ombudsman is seeking tenders for the provision of cloud migration, modernisation, development and ongoing support services to support the Office_s goal of migrating its existing on-premises Dynamics CRM case management and on-premises Sharepoint document management systems to a new cloud-hosted ecosystem built on its MS Azure tenancy. The detailed requirements are set out in Appendix 1 of the RFT document.


Haupt-CPV-Code

72000000: IT-Dienste: Beratung, Software-Entwicklung, Internet und Hilfestellung

Stammdaten

  • -

    Jahre

    -

    Tage

    -

    Stunden

    -

    Minuten

    -

    Sekunden

  • Ende der Frist: 07. November 2025, 12:00
  • Veröffentlicht am: 04. Oktober 2025
  • Vergabeart: Offenes Verfahren
  • Auftraggeber: Office of the Ombudsman
  • Art des Auftrags: Dienstleistungsauftrag
  • Dokumentennummer: N/A
  • NUTS-Code: IE061
  • Zum Original Link
  • Status: Aktiv
Diese Webseite nutzt Cookies, um bestmögliche Funktionalität bieten zu können. Details finden Sie hier.